راه‌یابی 2 بانوی یزدی به فینال بخش معارفی مسابقات قرآن
کد خبر: 4112692
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

راه‌یابی 2 بانوی یزدی به فینال بخش معارفی مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از راه‌یابی دو نفر از بانوان قرآنی استان به فینال بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، دو نفر از بانوان استان توانستند به این بخش راه‌ یابند.

وی ادامه داد: عظیمه زارع در رشته تفسیر و فیروزه فلاح‌هکی در رشته نهج البلاغه، دو نفر از بانوان قرآنی استان هستند که به مرحله فینال بخش معارفی مسابقات قرآن کریم راه پیدا کردند.

میرجلیلی با تبریک به بانوان قرآنی استان یادآور شد: از بین ۲۳۶ شرکت‌کننده در مرحله شفاهی این مسابقات، ۷۴ نفر در سه رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه و ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: مرحله فینال بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دو صورت کتبی و شفاهی طی روزهای هشتم تا دوازدهم بهمن‌ماه به میزبانی استان قم و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha