سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد معرفی شد
کد خبر: 4113201
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد معرفی شد

در مراسمی با حضور استاندار، احمد محتشمی به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد معرفی و از خدمات داوود عندلیب اردکانی قدردانی شد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد معرفی شدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد، احمد محتشمی به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد معرفی و از خدمات داوود عندلیب اردکانی قدردانی شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 18 دی‌ماه در این مراسم، ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات رئیس سابق این دانشگاه گفت: ایشان در دوران تصدی مسئولیت با اخلاق‌مداری، صبوری و پیگیری‌های مجدانه مسائل مربوط به دانشگاه را دنبال و اقدامات خوبی را سامان و به ثمر رساندند و دانشگاه و دانشجویان قطعاً از تجربیات و توان علمی مدیریت جدید نیز استفاده خواهند کرد. 

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش دانشگاه فنی و حرفه ای را یکی از دانشگاه‌های مهم استان و کشور برشمرد و بیان کرد: برجسته ترین ویژگی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها، ورود تمامی دانشجویان فارغ التحصیل به بازار کار است. 

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای نقش ویژه ای در توسعه کارآفرینی و اشتغال دارد، گفت: برخود لازم می‌دانیم که حداکثر حمایت و مساعدت مادی و معنوی را از فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه داشته باشیم‌. 

استاندار یزد بیان کرد: در تلاش هستیم با مشارکت و تعامل با دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، زیرساخت‌های دانشگاه فنی و حرفه ای استان تقویت و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و کارگاهی توسعه یابد.

انتهای پیام
captcha