سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران» به ایستگاه پایانی رسید
کد خبر: 4113385
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران» به ایستگاه پایانی رسید

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: اولین دوره سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران» با محوریت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و ابعاد شخصیتی ایشان برگزار شد.

سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران»

امیر نعمتی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، درباره برگزاری نخستین سوگواره ملی شعر آیینی «خورشید ضمیران»، اظهار کرد: اولین دوره سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران» در حالی روز گذشته (۱۹ دی‌ماه) کار خود را پایان داد که میزبان بیش از ۴۰۰ اثر از استان‌ها و شهرهای مختلف بود.

وی افزود: فراخوان نخستین سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران» ماه محرم سال‌جاری برگزار شد و علاقه‌مندان تا آخر ماه صفر نسبت به ارسال آثار خود اقدام کردند.

این مسئول تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد و بعد از جمع‌آوری آثار توسط سه نفر از داوران کشوری بررسی و منتخبان انتخاب شدند که در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان بعد از برگزاری اختتامیه معرفی و تجلیل شدند.

نعمتی با بیان اینکه از چهره‌های ملی و استانی نیز برای شرکت در مراسم اختتامیه دعوت شده و از برخی شاعران آیینی که ویژگی‌های برجسته‌ای نیز داشتند تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: اولین دوره سوگواره ملی شعر آئینی «خورشید ضمیران» با محوریت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و ابعاد شخصیتی ایشان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha