حضور یک یزدی در تیم داوری مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4113818
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

حضور یک یزدی در تیم داوری مسابقات بین‌المللی قرآن

با توجه به اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، یک یزدی نیز در تیم داوری این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

مسابقات بین‌المللی قرآنبه گزارش ایکنا از یزد، با توجه به اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، یک یزدی نیز در تیم داوری این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

بر همین اساس سعید فیاض، پیشکسوت و فعال قرآنی استان یزد داوری بخش وقف و ابتدا این دوره از مسابقات را برعهده خواهد داشت و در کنار محمدجواد رجایی در بخش تجوید، نصرت‌الله حسینی در بخش صوت، رضا محمدپور در بخش لحن و حمید درایتی و محمدصادق نصر‌اللهی در بخش حسن حفظ در گروه آقایان و مرضیه دیانی در بخش تجوید، ملیحه اسحاق‌نژاد در بخش صوت، لیلا بایست در بخش لحن، مریم خطیب در بخش وقف و ابتدا و زهرا افخمی و مریم سعیدی نیز در بخش حسن حفظ در گروه بانوان، به داوری این مسابقات می‌پردازد.

یادآور می‌شود داوری مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی و با تشکیل هیئت داوران در مشهد مقدس طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ دی‌ماه انجام می‌شود.

در این مرحله از مسابقات مجموعاً ۱۴۶ فایل از ۸۰ کشور دنیا ارزیابی خواهد شد و نفرات برتر نیز به فینال این مسابقات که اواخر امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه می‌یابند. مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن در بخش آقایان و قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن در بخش بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha