اعتبار لازم برای مجتمع فرهنگی و هنری مروست اختصاص می‌یابد
کد خبر: 4114119
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

اعتبار لازم برای مجتمع فرهنگی و هنری مروست اختصاص می‌یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مروست اختصاص می‌یابد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این طرح باشیم.

شورای اداری شهرستان مروستبه گزارش ایکنا از یزد، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز، 22 دی‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان مروست و در جمع اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان گفت: دشمن در اتفاقات اخیر تلاش کرد با تروریسم رسانه‌ای مردم کشور را تحت تأثیر قرار دهد اما حضور پرشور مردم در رویدادهای انقلاب عمق دلدادگی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را نشان داد.

وی افزود: در تشییع پیکر شهدا در روز شهادت حضرت زهرا(س) موج عظیمی به پا خواست و مردم دلدادگی خود به رهبر حکیم انقلاب و ارزش‌های بالایی که میراث‌دار آنها هستند، نشان دادند.

اسماعیلی بیان کرد: مشکلات این کشور حل‌شدنی است و باید همه همت خود را بگذاریم تا مشکلات حل شود و همه پیش‌بینی‌ها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نشان می‌دهد با عزم و اراده دولت انقلابی، پشتیبانی رهبر عزیز انقلاب و همراهی قاطبه مردم در فرصت کوتاه مجدداً فضای پرشور و پرنشاطی که توقع می‌رود، در شأن جامعه و مردم باشد، به شکل بارزی خود را نشان دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائل و مشکلات شهرستان مروست در سفر اول احصا شده و بنای دولت نیز انجام وعده‌ها و قول‌ها به مردم است و به این منظور جلسات متعددی نیز انجام شده و وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها پروژه‌های سفر را مورد بررسی قرار دادند و تصمیم گرفتند.

وی عنوان کرد: استان یزد یک استان فرهنگی است و مردم یزد در کشور به تلاش و کوشش و فرهنگ و هنر زبانزد هستند و با طبیعت سخت کنار آمده‌اند و بیشترین استفاده را کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به اینکه اعتبار تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری مروست به زودی اختصاص می‌یابد گفت: برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اعتباراتی اختصاص خواهیم داد زیرا این کانون‌ها مراکز اصلی در حوزه فرهنگ هستند.

انتهای پیام
captcha