ادامه پذیرش افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در مددسراها و سالن‌های ورزشی
کد خبر: 4114165
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

ادامه پذیرش افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در مددسراها و سالن‌های ورزشی

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پذیرش افراد ‌بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در مددسراها و سالن‌های ورزشی ادامه دارد.

مددسرابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد درباره وضعیت مددسرا‌های زیرمجموعه شهرداری اظهار کرد: ظرفیت مددسرا و انتقال آسیب‌دیدگان اجتماعی دو مسئله‌ای است که ما با آن روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به برودت هوا پذیرش آسیب‌دیدگان اجتماعی تا روز شنبه و به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد، افزود: تا ظرفیت ۸۰۰ نفر پذیرش در مددسرا‌های مربوط به شهرداری، مراکز مربوط به بهزیستی و سالن‌های ورزشی درنظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: در نقاطی که دور از چشم گشت‌ها است مردم آسیب‌دیدگان اجتماعی را به مرکز پذیرش شهید طرحچی ۱۹ منتقل یا با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

وی گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۲۳ نفر در مددسرای شهید ظفری، ۱۳ نفر در مددسرای فجر، ۱۴۵ نفر در مددسرای سبز، ۴۱ نفر در سالن ورزشی وحدت، ۲ نفر در سالن ورزشی شهید ناصری و ۳۶۰ نفر در کمپ‌های مربوط به ماده ۱۶ پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام
captcha