مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند
کد خبر: 4114189
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند

شهردار شیراز با اشاره به اهمیت توجه به تکلیف مسئولیت‌ها اظهار کرد: مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند و خدمت به مردم هم زن و مرد نمی‌شناسد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آیین تکریم مقام زن و مادر به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان شاغل در شهرداری شیراز عصر پنج‌شنبه، 22 دی‌ماه برگزار شد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز با اشاره به اهمیت توجه به تکلیف و رسالت مسئولیت گفت: مسئولان شأنی جز خدمت به مردم ندارند و خدمت به مردم هم زن و مرد نمی‌شناسد.

وی اظهار کرد: امروز در حدود ۱۵درصد شاغلان شهرداری شیراز را بانوان شامل می‌شوند که این درصد در بین دستگاه‌های اجرایی تعداد قابل توجهی را شامل می‌شود.

اسدی با تصریح بر اعتقاد به جایگاه زن در شهرداری بیان کرد: زنان باید مشارکت جدی در حوزه مدیریت شهری داشته باشند و ما در راستای بزرگداشت مقام زن و نقش بانوان شاغل در شهرداری، به دنبال ارتقای جایگاه آن‌ها هستیم و تحولاتی را در حوزه زنان در این دوره مدیریت شهری اعمال می‌کنیم.

شهردار شیراز بر ترویج فرهنگ‌ و اخلاق شهروندی نیز تأکید و تصریح کرد: برای ارتقای فرهنگ‌ شهروندی بايد تلاش کنیم و در این زمینه اخلاق و سعه صدر که برگرفته از آموزه‌های اسلامی است را سرلوحه رفتاری خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت مضاعف شهرداری شیراز برای تحقق بودجه بیش از ۱۵هزار میلیارد تومانی و تلاش دوچندان برای عملیاتی کردن پروژه‌های عمرانی در سال جاری اشاره کرد.

شهردار شیراز با تأکید بر برنامه مصوب پنج ساله جامع عملیاتی شیراز نیز گفت: برنامه شیراز ۱۴۰۴، دارای ۴۵ راهبرد، ۵۵ سياست، ۶ مأموریت و ۹۸۶پروژه است که برای رسیدن به این افق باید تلاش ویژه کرد.

یادآور می‌شود، در این آیین از همسر سردار شهید داوود جعفری شهید مدافع امنیت و تعدادی از بانوان شاغل در شهرداری شیراز که درعرصه‌های ورزشی و علمی در سطح ملی و بين‌المللی صاحب مقام بودند، تجلیل شد‌. 

انتهای پیام
captcha