تشکیل گروه قرآنی «صراط» به منظور تربیت مربیان قرآنی
کد خبر: 4114482
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

تشکیل گروه قرآنی «صراط» به منظور تربیت مربیان قرآنی

گروه قرآنی «صراط» با هدف تربیت مربیان قرآنی زیر نظر واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) تشکیل شد.

واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)به گزارش ایکنا از قم، گروه قرآنی «صراط» با هدف تربیت مربیان تراز قرآنی در کشور زیر نظر واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) تشکیل شده است.

این گروه قرآنی متشکل از اساتید قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و تمام اساتید و افرادی است که دوره‌های تربیت مربی مرکز قرآن و حدیث را گذرانده‌اند.

برگزاری کلاس فوق برنامه رایگان، پشتیبانی آموزشی، ارائه مشورت، طرح چالش‌ها و سوالات، طرح هم‌افزایی در بهره‌وری از ظرفیت اساتید، معرفی اساتید و مربیان به نهادها و مؤسسات قرآنی در سطح کشور و ایجاد فضای دورهمی و اهم‌اندیشی برای اساتید و مربیان قرآنی و کسانی که دوره‌های تربیت مربی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث را گذرانده‌اند از اهداف تشکیل این گروه است.

تمامی اساتید و مربیان رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مداحی و سایر دوره‌ها که دوره‌های تربیت مربی خود را از نقاط مختلف کشور در واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث گذرانده‌اند می‌توانند در این گروه عضو شوند و تمامی آموزش‌های مورد نیاز برای اساتید و مربیان تراز قرآنی انقلاب اسلامی که لازم است در این گروه به اساتید و مربیان داده می‌شود.

هم‌افزایی و افزایش توانمندی نیروهای متعهد قرآنی در سراسر کشور از دیگر اهداف تشکیل این گروه است.

یادآور می‌شود، ثبت نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث از ۲۴ دی ماه آغاز شده و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث به صورت حضوری، نیمه حضوری، مجازی، انلاین، آفلاین و تلفنی ثبت نام کنند.

پذیرش کودکان در برنامه‌های قرآنی حفظ، قرائت، ترتیل، روخوانی، روانخوانی با عنوان« الفبای مهربانی» و کارگاه آموزشی مهدویت از سن ۸ سال است و کودکان دختر و پسر از سراسر کشور بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند در دوره‌ها ثبت نام کنند که اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha