تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه اجتماعی فعالان قرآنی در فارس
کد خبر: 4114486
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
اسلامی خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه اجتماعی فعالان قرآنی در فارس

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه اجتماعی فعالان قرآنی این استان تا پایان دی‌ماه جاری خبر داد.

حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام بیمه اجتماعی فعالان قرآنی این استان خبر داد و گفت: با توجه به درخواست جامعه قرآنی مهلت ثبت‌نام در این بیمه تا پایان دی‌ماه جاری تمدید شده است.

وی با یادآوری اینکه پیش از این پایان آذرماه آخرین مهلت ثبت‎نام بیمه اجتماعی فعالان قرآنی اعلام شده بود، افزود: متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دفتر اتحادیه مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۳۰۰۷۴۵۰ تماس حاصل کنند.

اسلامی اظهار کرد: امسال تاکنون بیش از 270 نفر از فعالان قرآنی در سامانه بیمه نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ثبت‌نام 185 نفر قطعیت پیدا کرده است چراکه مراحل مختلف آن را به صورت کامل طی کرده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس یادآور شد: این بیمه مربوط به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت است و با بیمه فعالان قرآنی مربوط به وزارت ارشاد متفاوت است.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره آموزشی عفاف و حجاب در شیراز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی روز پنج‌شنبه، 22 دی‌ماه جاری با حضور 160 نفر از فعالان فرهنگی بانوی استان فارس برگزار شد.

وی اظهار کرد: برنامه مذکور طی یک روز و از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 با تدریس اساتیدی از کرج و تهران در سالن استاد مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha