جهاد تبیین، رویکرد اصلی ویژه‌برنامه‌های دهه‌فجرست
کد خبر: 4114626
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

جهاد تبیین، رویکرد اصلی ویژه‌برنامه‌های دهه‌فجرست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تشکیل 25 کمیته ویژه ایام‌الله دهه‌فجر، گفت: جهاد تبیین رویکرد اصلی برنامه‌های امسال دهه مبارک فجرست.

ستاد دهه فجر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز، 24 دی، در نشست ستاد دهه مبارک فجر استان که در استانداری برگزار شد، از تشکیل 25 کمیته ویژه ایام‌الله دهه‌فجر در استان خبر داد و افزود: این ایام مبارک فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و با تقویت انسجام ملی می‌توان به اهداف رسید.

وی با اشاره به تشکیل ۱۲ ستاد شهرستانی، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و 100 ستاد مردمی در استان، رویکرد برنامه‌ها را نشاط، امید‌آفرینی، بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: فرمانداران مسئول ستاد شهرستانی هستند و امیدست نشست‌های ستادی شهرستانی با هماهنگی و حضور ائمه جماعت و مسئولان و رابطین برگزار و مصوبات جلسه به استان ارسال شود.

خلیلی جهاد تبیین را رویکرد اصلی برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر برشمرد و افزود: سال گذشته، ۱۰ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف توسط کمیته‌های شهرستانی و استانی برگزار شد که امسال نیز برنامه‌ها با قدرت ادامه دارد. ویژه‌برنامه‌های این دهه با گلباران بیت قدیمی امام خمینی(ره) در خمین و حجره طلبگی امام در اراک آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: استان مرکزی، استان امام راحل است و دو برنامه گلباران از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست. انتظار می‌رود تمامی اعضای ستاد برنامه‌های خود را با رویکرد مردمی برنامه‌ریزی کنند. آذین‌بندی و فضاسازی، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا و جشن انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌های علمی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مهمانی لاله‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، اکران جشنواره سراسری فیلم فجر، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و خاطره‌گویی در مدارس و مساجد و در نهایت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان از جمله ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان است .

این مقام مسئول در پایان گفت: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی و اقتصادی با حضور استاندار و مسئولان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است و مسئول پروژه‌ها معاون عمرانی استاندارست.

انتهای پیام
captcha