مسابقه نقاشی سومین پویش «کودکان سایبری» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4114862
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

مسابقه نقاشی سومین پویش «کودکان سایبری» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس پلیس فتا استان کردستان از برگزاری مسابقه نقاشی سومین پویش «کودکان سایبری همزمان با سراسر کشور در سطح استان خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را به سایت پلیس فتا یا از طریق اپلیکیشن شاد ارسال و در مسابقه شرکت کنند.

مهدی دانش‌پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سرهنگ مهدی دانش‌پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان امروز، ۲۵ دی‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، با اشاره به اینکه سومین پویش کودکان سایبری از ۲۴ لغایت ۲۹ دی‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود، گفت: این پویش در دو حوزه فرزند پروری کودکان و حفظ حریم خصوصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش با هدف ارتقای آگاهی اجتماعی در مورد شیوه صحیح استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری و راهکارهای اثر بخش برای ایمن‌سازی فرزندان در این فضا پرداخته خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان کردستان بیان کرد: در اجرای پویش کودکان سایبری به موضوع فرزندپروری در عصر دیجیتال و حریم خصوصی کودکان پرداخته می‌شود و محتوای مرتبط در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه نقاشی را از برنامه‌های جانبی این پویش ذکر و بیان کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را به سایت پلیس فتا یا از طریق اپلیکیشن شاد ارسال و در مسابقه شرکت کنند که در پایان به برندگان آثار برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

سرهنگ دانش‌پور گفت: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//cyberpolice.ir/cyberkids به راهکارها و اقدامات مؤثری به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند.

انتهای پیام
captcha