ابعاد جنگ ترکیبی برای دانش‌آموزان قمی تبیین می‌شود
کد خبر: 4114891
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

ابعاد جنگ ترکیبی برای دانش‌آموزان قمی تبیین می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: امسال 40 نفر از معلمان بازنشسته درس آمادگی دفاعی با حضور در مدارس به تبیین ابعاد جنگ ترکیبی می‌پردازند و 90 معلم دیگر نیز سال آینده به این جمع اضافه می‌شوند..

مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه استان قمبه گزارش ایکنا از قم، مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه استان قم، در نشست خبری «اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان قم» که در سالن جلسات شهید فخری‌زاده سالن ساختمان شهید سعیدی برگزار شد،  اظهار کرد: بسیج تا به امروز در زمینه تبیین مسائل بین اقشار برنامه‌های مختلفی را عملیاتی کرده که تولیدات هنری و رسانه‌ای که توسط قرارگاه فضای مجازی و معاونت فرهنگی انجام می‌شود یک نمونه از اقدامات است.

وی با بیان اینکه بسیج علاوه بر تولیدات رسانه‌ای، نشست‌های بصیرتی و تخصصی را بین اقشار مختلف برگزار کرده‌ که دانشگاه‌ها و مدارس بخشی از مخاطبان هدف در این موضوع هستند، افزود: ما در این حیطه هر هفته یک موضوع را انتخاب و طی جلسه‌ای با حضور اساتید دانشگاه‌ها درخصوص آن صحبت و هم‌اندیشی داریم و یا بین دانشجویان میز‍‌گرد‌هایی برگزار و بین آن‌ها تبادل نظراتی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه مساله تبیین در آموزش و پرورش با برگزاری یادواره‌ها و کلاس‌های آموزشی دنبال می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری طی یک آئین وفاق با آموزش و پرورش استان، معلمان بازنشسته درس آمادگی دفاعی که سالیان سال به موضوعات آموزش نظامی می‌پرداختند امسال به مبحث تبیین جنگ امروز که از آن به عنوان جنگ ترکیبی نام برده می‌شود، می‌پردازند.

وی افزود: امسال 40 نفر از معلمان بازنشسته درس آمادگی دفاعی با حضور در مدارس به تبیین ابعاد جنگ ترکیبی می‌پردازند و 90 معلم دیگر نیز سال آینده به این جمع اضافه می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم یادآور شد: در زمینه تبیین مسائل بین افراد جامعه هنوز به نقطه‌ای مطلوب دست نیافتیم اما همچنان پای کار «جهاد تبیین» ایستاده‌ایم تا به این موضوع گسترده و حیاتی بیش از پیش بپردازیم. چرا که برای شکست دشمن هنوز راه زیادی داریم که باید طی شود.

انتهای پیام
captcha