جهاد تبیین پادزهر جنگ شناختی دشمن است
کد خبر: 4115120
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

جهاد تبیین پادزهر جنگ شناختی دشمن است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان فریضه‌ای مهم و قطعی پادزهر جنگ شناختی دشمن است، گفت: یکی از راه‌های تحقق جهاد تبیین راه اندازی نهضت خاطره گویی است و پیشکسوتان در این خصوص رسالت مهمی دارند.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، روز گذشته، 25 دی، در دیدار با هیئت اندیشه‌ورز انجمن راویان استان مرکزی اظهار کرد: گنجینه دفاع مقدس منشاء تحول، تحرک و پویایی است و هرکجا که این فرهنگ نجات بخش نهادینه شود قطعا موجب حرکت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هویت جاری ملت ایران و نظام اسلامی است، گفت: فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس آنقدر عظیم و توانمند است که برای هر مقطعی کارآمد و می تواند جامعه را به کمال و پیشرفت برساند.

کریمی با اشاره به اینکه جهاد تبیین به عنوان فریضه مهم و قطعی پادزهر جنگ شناختی دشمن است، افزود: مهم‌ترین رسالت ما در خصوص دفاع مقدس تبیین با نگاه جهادی است. یکی از راه‌های تحقق جهاد تبیین راه اندازی نهضت خاطره گویی است و پیشکسوتان در این خصوص رسالت مهمی دارند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ایجاد خودباوری در نسل جوان جامعه با جهاد تبیین محقق خواهد شد، گفت: نسل جدید جامعه باید به باور مامی‌توانیم برسد و این قطعا با فریضه تبیین محقق خواهد شد. دشمن در جنگ شناختی اهدافی را دنبال می‌کند که باید هوشیارانه عمل کرد. کوچک شماردن دستاوردهای عظیم انقلاب و خدشه به باور و اراده جوانان راهبرد دشمن در جنگ شناختی است و با تحقق جهاد تبیین آینده درخشان ایران اسلامی ترسیم می‌شود. در واقع رویکرد مهم جهاد تبیین امیدآفرینی است.

کریمی کنگره شهدای استان مرکزی را مصداق جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: راهبرد این جریان عظیم و مردمی بیانات مقام معظم رهبری است و باید از این الگوی موفق به خوبی استفاده کنیم. انجمن راویان در این راستا تکالیفی دارد که باید مورد توجه واقع شود. انجمن راویان استان مرکزی نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند و باید با استفاده از افراد، گروه‌ها و نخبگان خوش فکر و فرهنگی، نهضت خاطره‌گویی را با رویکرد تحقق جهاد تبیین محقق سازند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: اردوهای راهیان نور مهم‌ترین ظرفیت برای تحقق نهضت خاطره‌گویی است و خوشبختانه استان مرکزی در این خصوص از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و الگوهای موفق ارائه داده و فعالیت‌های اثربخش در حوزه اردوهای راهیان نور باید استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: تربیت جوانان شایسته و توانمند برای تقویت جریان روایتگری در اردوهای راهیان در دستور کار انجمن راویان باشد و در این راستا از همه ظرفیت‌ها اعم از پیشکسوتان، بسیجیان، دانشگاهیان و جوانان با انگیزه استفاده شود.

کریمی در پایان بیان کرد: تعامل و هم‌افزایی ارکان مختلف بسیج و سپاه با انجمن راویان استان در راستای تحقق جهاد تبیین و تقویت جریان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس ضرورت مهم و لازم است. هیئت اندیشه‌ورز انجمن راویان نشست‌های تخصصی با مجموعه‌های مرتبط داشته باشد.

انتهای پیام
captcha