جهاد تبیین یک دغدغه مهم برای مدیران باشد
کد خبر: 4115168
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

جهاد تبیین یک دغدغه مهم برای مدیران باشد

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه امروزه، جهاد تبیین بایستی یک دغدغه بسیار مهم برای همه ما باشد، گفت: اگر جامعه‌ای از جهاد روی‌گردان شود در برابر هجمه دشمن، شکست خواهد خورد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، در گردهمایی سالانه مجمع بسیجیان استان لرستان که امروز، ۲۶ دی‌ماه، با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و بسیجیان استان لرستان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت میدان فرهنگ براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون میدان جنگ و جهاد است، اظهار کرد: به کاربُردن اصطلاحاتی همچون ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و افسران جنگ نرم نشان از آن دارد که فرهنگ، میدان جنگ است.

وی با بیان اینکه برای تقویت اقدامات در برابر دشمن، نیازمند تقویت اقدامات اسلامی در راستای مهندسی فرهنگ هستیم، افزود: آموزه‌های نهج‌البلاغه، نقشه راهنما برای حکمرانی اسلامی در همه ساحت‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با اشاره به اینکه امروزه، جهاد تبیین بایستی یک دغدغه بسیار مهم برای همه ما باشد، اضافه کرد: اگر جامعه‌ای از جهاد روی‌گردان شود براساس آموزه‌های نهج‌البلاغه، به خواری و دوری از عدالت مبتلا می‌شود و در برابر هجمه دشمن، شکست خواهد خورد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: دشمن در فضای مجازی به‌دنبال آسیب به باورهای دینی است و این موضوع ایجاب می‌کند هرچه بیشتر و اثرگذارتر، جهاد تبیین تقویت شود.

نظری تصریح کرد: همواره برای پیشگیری از چالش‌ها و مشکلات، بایستی به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبری جامعه اسلامی، در همه ابعاد، توجه کرد و با رویکرد آینده‌پژوهی برای رفع نظام مسائل جامعه، اقدام کرد.

انتهای پیام
captcha