تجلیل از خانواده‌های قرآنی شیراز
کد خبر: 4115323
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

تجلیل از خانواده‌های قرآنی شیراز

نماینده شهرداری شیراز در کمیته تخصصی قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس، یکی از ویژه برنامه‌های این ایام را تجلیل از خانواده‌های قرآنی شیراز اعلام کرد.

نشست کمیته تخصصی قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، روح‌الله جمشیدی، نماینده شهرداری شیراز امروز، ۲۷ دی در نخستین نشست کمیته تخصصی قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس که به میزبانی اوقاف برگزار شد، گفت: هر ساله به‌مناسبت ایام دهه فجر یکسری برنامه‌ها به صورت روتین توسط شهرداری شیراز اجرا می‌شود.

وی تجلیل از خانواده‌های قرآنی شیراز را یکی از این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود به‌مناسبت دهه فجر آیات قرآن در خصوص انقلاب و جهاد در بیلبوردها، پل‌های عابر پیاده و سایر معابر شهری نصب شوند.

جمشیدی همچنین خواستار برپایی محفل انس با قرآن بزرگی با همکاری تمام دستگاه‌ها در شیراز شد و گفت: شهرداری شیراز طی یکسال گذشته مسابقه حفظ یک سوره قرآن را برگزار کرده است که هر کدام از این سوره‌ها دارای مضامین مختلفی بودند لذا همین مسابقه نیز با مضامین انقلابی در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

این قاری قرآن کریم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز جهاد تبیین دغدغه امروز رهبر معظم انقلاب است، به ظرفیت فرهنگسراها در این عرصه اشاره کرد و افزود: از ظرفیت فرهنگسراها باید برای برگزاری مراسم و برنامه‌های جهاد تبیین باید استفاده کرد.

امین امیری، نماینده اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس هم در این نشست گفت: قطعاً راه‌اندازی کاروان قرآنی در شهرستان‌ها که سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی داشته است و برپایی مسابقات قرآن طی ایام دهه فجر بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی پیشنهاد داد تا برپایی مسابقات قرآن برای عموم مردم و رده‌های سنی مختلف همراه با اهدای جوایزی باشد تا تعداد بیشتری از مردم جذب این نوع فعالیت‌ها شوند.

انتهای پیام
captcha