ساکنان مناطق روستایی بیشترین مشارکت را در سازندگی دارند
کد خبر: 4115653
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

ساکنان مناطق روستایی بیشترین مشارکت را در سازندگی دارند

فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: اقشار مختلف مردم در پروژه‌های محرومیت‌زدایی همکاری می‌کنند، ولی این مشارکت در بین مردم مناطق روستایی بیشتر و جدی‌تر است.

ساکنان مناطق روستایی بیشترین مشارکت را در سازندگی دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جلیل نقشی قره‌باغ، فرمانده سپاه پیرانشهر، امروز 28 دی در نشست مطالبه‌گری و هم‌افزایی ساکنان روستاها که در مسجد روستای جلدیان پیرانشهر برگزار شد، گفت: اقشار مختلف مردم در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی یار و یاور سپاه هستند، اما این همکاری و هم‌افزایی در مناطق روستایی بیشتر و جدی‌تر است و برای خدمت در بین مسئولان انگیزه ایجاد می‌کند.

وی تلاش برای تامین امنیت پایدار را مهم‌ترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جای جای کشورمان عنوان کرد و گفت: برای تحقق یافتن این موضوع تاکنون شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب شده است، که برای این مهم به خودمان می‌بالیم.

نقشی‌قره‌باغ، تلاش برای محرومیت‌زدایی و سازندگی را یکی از ماموریت‌های دیگر سپاه عنوان کرد و گفت: دراین‌راستا از همه ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را کرده، برای همکاری با آحاد مردم و نهادهای مختلف آمادگی لازم را داریم.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در طول همه این سال‌ها و در اتفاق‌‌های مختلف همواره سپاه در کنار مردم بوده و در هر زمینه‌ای نیاز است، به عنوان تکیه‌گاه و پشتیبان وارد عرصه خدمت شده است، گفت: سپاه پاسداران همیشه در خدمت مردم بوده و تا ابد کنار آنها خواهد بود.

فرمانده سپاه پیرانشهر اظهار کرد: در خلال سال‌های دفاع مقدس همچنان این نهاد انقلابی مدافع ملت بوده، در هر حال حامی مردم عزیز خواهد بود، امنیت مردم را خط قرمز خود می‌داند، امید است با همراهی مردم این امنیت روزبه‌روز تقویت شود.

وی گفت: مطالبه‌گری مردم از مسئولین با حضور در مساجد از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه پیرانشهر بوده و تا رسیدن کامل مردم به مطالبات‌شان این نشست‌ها در سطح شهرستان و روستاها ادامه می‌یابد و این امر با همکاری سپاه و یاری مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام
captcha