دشمنان به‌دنبال تغییر باورهای دینی مردم با جنگ ترکیبی هستند
کد خبر: 4115907
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

دشمنان به‌دنبال تغییر باورهای دینی مردم با جنگ ترکیبی هستند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی، تغییر باورهای دینی و بدبین کردن مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ناموفق نشان دادن نظام اسلامی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است تا مردم را بدبین کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران تمامی ندارد و هر لحظه با توطئه‌ای جدید در صدد تضعیف کشور هستند، افزود: در اغتشاشات اخیر سرمایه‌گذاری سنگینی انجام دادند و سعی داشتند با تغییر نگاه جوانان و دانشجویان آنها را نسبت به ارزش‌های دینی و اسلام بدبین کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی ادامه داد: برخلاف بسیاری از برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن انجام داده بود، جوانان نظام اسلامی پیروز این جنگ ترکیبی شدند و به‌خوبی ثابت کردند که هنوز پیرو اسلام و آرمان‌های انقلاب هستند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: جمهوری اسلامی، نظامی است که با تکیه بر نیروی جوان و دانشمندان بومی به بسیاری از دستاوردهای علمی، پزشکی و نظامی دست یافته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از دستاوردهای هوا و فضای کشور به همت دانش جوانان این مرز و بوم کسب شده است، بر شکرگزاری از خداوند به دلیل نعمت جمهوری اسلامی، تأکید کرد و افزود: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که تحت حاکمیت نظامی زندگی می‌کنیم که زمینه گسترش فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را فراهم کرده است.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از ماه پر خیر و برکت رجب، یادآور شد: پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بر بهره‌گیری از برکات این ماه نورانی تأکید بسیاری داشته‌اند به گونه‌ای که ما باید از هر لحظه این روزهای پرفیض استفاده کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد گفت در این ماه به گرفتن روزه تأکید بسیاری شده است و بنابر روایات اگر کسی توان گرفتن روزه را ندارد می‌تواند هر روز با صدقه دادن یک قرص نان از ثواب آن بهره‌مند شود.

 

 

انتهای پیام
captcha