توزیع 1500 بسته غذای گرم بین نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4116062
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

توزیع 1500 بسته غذای گرم بین نیازمندان کردستانی

نماینده تولیت موقوفات ماه‌رخسار معتمد وزیری گفت: هزار و 500 بسته غذای گرم بین پاکبانان شهرداری، کارگران ستاد برف‌روبی، سالمندان، ایتام و گرمخانه‌های سنندج به همت دفتر تولیت موقوفات ماه‌رخسار معتمدوزیری توزیع شد.

توزیع غذای گرم بین نیازمندان سنندجی

به گزارش ایکنا از کردستان، قادر کریمی، نماینده تولیت موقوفات ماه‌رخسار معتمد وزیری شامگاه گذشته، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: امشب به دلیل سرمای هوا، هزار و ۵۰۰ بسته غذا بین اقشار تلاشگر جامعه از جمله پاکبانان و نیازمندان مانند سالمندان و کارتن خواب‌ها توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد، گفت: با توجه به تداوم سرما، توزیع غذا بین اقشار مختلف به ویژه تلاشگران شهرداری و کارتن خواب ها ادامه خواهد داشت.

نماینده تولیت موقوفات ماه‌رخسار معتمد وزیری بیان کرد: این موقوفه به عنوان یکی شاخص‌ترین موقوفات‌ غیرمتصرفی استان در سال ۱۳۲۶ توسط ماه‌رخسار معتمد وزیری وقف شده است.

وی افزود: موقوفات ماه‌رخسار معتمد وزیری در شهر سنندج ۸۳۰ هکتار رقبه دارد که تمام درآمد این موقوفه عام‌المنفعه است و برای امور خیریه صرف می‌شود.

کریمی با بیان اینکه این موقوفه در زمینه امور خیر اقدامات زیادی انجام داده است، یادآور شد: این موقوفه ماهانه به بیش از ۱۵۰ نیازمند از اقشار مختلف مردم مستمری پرداخت می‌کند.

انتهای پیام
captcha