راهیابی 73 نفر از دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4116094
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

راهیابی 73 نفر از دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج

مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج از راهیابی 73 فعال قرآنی این مرکز به مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بسیج خبر داد.

مسابقات قرآن

علی علیدوست، مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راهیابی 73 فعال قرآنی این مرکز به مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بسیج خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار رشته فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌های خلاقانه در چهار مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها(محله‌ای)، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در محله پایگاهی 400 نفر از فعالان قرآنی این مرکز شرکت کردند که پس از داوری 66 نفر از بانوان و 70 نفر از آقایان به مرحله بعد راه یافتند. از بین شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی در مجموع 73 نفر به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند که از این تعداد 43 نفر آقا و 30 نفر خانم هستند.

علیدوست بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری می‌روند که امیدواریم از دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج نیز امسال نمایندگانی در مرحله کشوری مسابقات داشته باشیم.

مسئول دارالقرآن ناحیه امام سجاد(ع) کرج در ادامه از برگزاری مراسم تقدیر از راه‌یافتگان به مرحله استانی این مسابقات خبر داد و گفت: این مراسم اواسط بهمن‌ماه جاری همراه با محفل انس با قرآن و حضور قاری بین‌المللی در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha