مراسم اعتکاف با مدیریت مردم خدابنده برگزار خواهد شد
کد خبر: 4116110
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

مراسم اعتکاف با مدیریت مردم خدابنده برگزار خواهد شد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم و حلقه‌های معرفتی در مساجد مجری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب خبر داد و گفت: بخش اعظمی از این آیین توسط مردم مدیریت می‌شود.

خدابنده لو

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خدابنده‌لو رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده صبح امروز یکم بهمن در جلسه برنامه‌ریزی مراسم معنوی اعتکاف با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب بعد از سه سال وقفه، اظهار کرد: مراسم پرفیض اعتکاف امسال به مدت سه روز در مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری انجام شده است، تصریح کرد: این مراسم در مساجد شهرستان و روستاهای حومه برگزار می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه بخش اعظمی از این آئین مذهبی توسط مردم مدیریت می‌شود، اظهار کرد: این مراسم، فرصتی برای خلوت با خدا و پرداختن به خود است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی در این راستا برای معتکفان در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به سخنرانی‌های مذهبی و بصیرتی، محفل انس با قرآن و حلقه‌های معرفت اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha