شرکت 300 هزار دانش‌آموز لرستانی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن
کد خبر: 4116271
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

شرکت 300 هزار دانش‌آموز لرستانی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن

کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی این استان با شرکت بیش از 300 هزار دانش‌آموز در بهمن‌ماه جاری خبر داد.

احسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستاناحسان پیرداده‌بیرانوند، کارشناس مسئول دفتر قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزی طی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در مرحله آموزشگاهی که تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت بیش از 300 هزار نفر شرکت دارند.

وی با بیان اینکه این مسابقات قرآنی در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار می‎شود، ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات اسفندماه امسال، مرحله استانی اردیبهشت‌ماه سال آینده و مرحله کشوری نیز مردادماه سال آینده برگزار می‎شود.

پیرداده‌بیرانوند همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به‌مناسبت دهه فجر در مدارس استان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش هر شهرستان ملزم شده است که حتی‌المقدور یک محفل انس با قرآن کریم را با حضور معلمان و فرهنگیان به‌صورت متمرکز برگزار کند و مدارسی هم که تمایل دارند خودشان نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha