انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی هرمزگان با شهرداری بندرعباس
کد خبر: 4116555
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی هرمزگان با شهرداری بندرعباس

تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بندرعباس منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامهعماد ناصری، مدیرعامل جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان اتحادیه استان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بندرعباس منعقد شد.

وی با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه فوق جهت تبلیغ و ترویج، آموزش، تقویت زیرساخت‌های قرآنی شهر بندرعباس انجام شد، ادامه داد: مشارکت مؤسسات قرآنی سطح شهر بندرعباس در اجرای فعالیت‌های قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس به مدت یک سال منعقد شد.

ناصری با اشاره به تعهدات طرفین تفاهم‌نامه بیان کرد: ارائه طرح‌های کاربردی ـ قرآنی شامل آموزش‌های عمومی قرآن و سایر برنامه‌های امور قرآنی، مدیریت و اجرای دوره‌های آموزشی مطابق با استانداردها و آیین‌نامه‌های آموزشی، راه‌اندازی جلسات سنتی و محافل خانگی بین خانواده‌های سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری بندرعباس از جمله تعهدات اتحادیه قرآنی هرمزگان طی این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی هرمزگان اضافه کرد: از دیگر تعهدات برای اتحادیه می‌توان به برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی با قرآن ویژه کارکنان این سازمان، راه‌ا‌ندازی باشگاه قرآنی کودک و نوجوان در راستای شناسایی، جذب و ارتقای سطح تخصص توان قرآنی علاقه‌مندان و بکارگیری اساتید و نیروهای مورد نیاز برای اجرای فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد. 

وی ادامه داد: از جمله تعهدات سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری بندرعباس نسبت به اتحادیه قرآنی هرمزگان پشتیبانی و تسهیل در راستای اجرای مطلوب این تفاهم‌نامه، بررسی و تصویب عناوین و طرح‌های پیشنهادی اتحادیه قرآنی استان و نظارت بر حسن اجرای مفاد است.

یادآور می‌شود، این تفاهم‌نامه از سوی اتحادیه استان به مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و به منظور توجیه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن جهت هماهنگی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآن ابلاغ خواهد شد.

همچنین این تفاهم‌نامه از سوی سازمان فرهنگی ـ اجتماعی بندرعباس به معاونت‌های مربوطه ابلاغ می‌شود و مسئولان برای در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های موجود به اتحادیه قرآنی استان و مؤسسات بندرعباس توجیه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha