۱۲ محفل انس با قرآن در دزفول برگزار شد
کد خبر: 4116667
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

۱۲ محفل انس با قرآن در دزفول برگزار شد

با همکاری مدیریت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول و دارالقرآن خاتم الانبیا، ۱۲ محفل انس با قرآن در نیمه دوم دی در دزفول برگزار شد.

محفل انس با قرآنعلیرضا اسفنده، مدیر دارالقرآن خاتم‌الانبیا شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: مدیریت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول و دارالقرآن خاتم الانبیا(ص) اقدام به برگزاری محافل قرآنی در نیمه دوم دی در سطح شهرستان کردند که فضای قرآنی خوبی به واسطه این محافل در سطح شهر ایجاد شد.

وی گفت: مساجد پادگان شهید باکری، شهید توتونچی، زیباشهر، منتظران، شهرک حمزه، آستان متبرکه سبزقبا، خاتم الانبیا، دانشگاه علوم پزشکی، امام حسین(ع) شهر صفی آباد، امیر المؤمنین(ع) و بلال میزبان این محافل قرآنی بودند که با حضور عموم مردم برگزار شد.

اسفنده با بیان اینکه قاریان بین‌المللی، کشوری و استانی در این محافل تلاوت کردند، افزود: حمیدشاکرنژاد، سیدجواد حسینی، حامد علیزاده، جعفر فردی و حمیدرضا مقدسی از جمله این قاریان بودند. 

مدیر دارالقرآن خاتم الانبیا شهرستان دزفول گفت: در این محافل گروه‌های تواشیح آل یاسین و الانوار نیز به اجرای مدیحه سرایی و همخوانی قرآن پرداختند و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha