آغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کم‌برخوردار سلماس
کد خبر: 4116735
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

آغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کم‌برخوردار سلماس

فرمانده سپاه سلماس از آغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی در روستاهای محروم و کم‌برخوردار سلماس خبر داد و گفت: پروژه‌های فوق توسط قرارگاه امام حسن (ع) و با مشارکت قرارگاه مردم‌یاری حضرت حمزه (ع) اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار آغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کم‌برخوردار سلماس، امروز 4 بهمن در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان گفت: پروژه آب‌رسانی روستاهای کنگرلو و یوشانلو در شهرستان با مشارکت نهادهای مرتبط، قرارگاه امام حسن و قرارگاه مردم‌یاری حضرت حمزه (ع) در سلماس اجرا می‌شود، که دراین‌راستا بیش از ۴۲۰ خانوار در روستاهای مذکور از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

فرمانده سپاه سلماس افزود: طول  این پروژه بیش از ۳ کیلومتر بوده و اعتبار پیش‌بینی شده ۵ میلیارد تومان است، که امیدوار هستیم، پروژه فوق در موعد معین تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرایی توسط سپاه سلماس، بیان کرد: در طول سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۳ پروژه محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف شامل تامین و ذخیره آب کشاورزی، انتقال آب شرب، مرمت خانه‌های محروم و مشارکت در احداث مساجد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه، همچنین مشارکت خیرین و اداره‌های مرتبط اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha