انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان شایسته تقدیر شناخته شد
کد خبر: 4116751
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان شایسته تقدیر شناخته شد

در هشتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور، از انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان به‌عنوان شعبه شایسته تقدیر، تجلیل شد.

کتاب‌های انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، در هشتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور، از انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان به همراه واحدهای جهاددانشگاهی کردستان، صنعتی اصفهان و چهارمحال و بختیاری، به‌عنوان شعب شایسته تقدیر، تجلیل به‌عمل آمد.

در این گردهمایی که روز گذشته، دوم بهمن‌ماه با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار شد، انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان به‌دلیل پیشرفت قابل توجه در یک سال اخیر و روند رو به رشد در حوزه کاری خود، شایسته تقدیر شناخته شد.

این گردهمایی با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص تولید محتوا، فعالیت‌های اقتصادی نشر و فعالیت‌های ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار و برنامه‌های آتی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برای حمایت از چاپ آثار فاخر و بهبود فرایندها و روندهای چاپ کتاب تشریح شد.

یادآور می‌شود، انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان از سال گذشته تاکنون تلاش کرده است تا با کیفی‌گرایی در چاپ آثار، تعریف هویت بصری برای کتاب‌ها، اعمال دو مرحله داوری اجمالی و تفصیلی در پروسه چاپ کتاب و اهتمام به حفظ برند جهاددانشگاهی در حوزه نشر، آثار قابل قبول و استاندارد به بازار نشر دانشگاهی عرضه کند.

انتهای پیام
captcha