«شهباز» امشب بر آنتن منازل می‌نشیند + فیلم
کد خبر: 4117717
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
پخش از دو شبکه سیما

«شهباز» امشب بر آنتن منازل می‌نشیند + فیلم

«شهباز» سریال پلیس امنیتی به کارگردانی حمیدرضا لوافی است که از امشب روی آنتن دو شبکه یک و پنج خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، سریال پلیسی – امنیتی «شهباز» از امشب هشتم بهمن روی آنتن شبکه یک و پنج سیما می‌رود. این مجموعه تلویزیونی را حمیدرضا لوافی کارگردانی کرده است. این سریال در تهران جلوی دوربین رفت و اخیراً با پایان مراحل فنی آماده پخش شد.

ساخت سریال‌های امنیتی با ساخت «گاندو» در سیما آغاز شد، سریالی که به دلیل رویکرد سیاسی با حواشی بسیار مواجه شد. در این میان «خانه امن» اتفاقی تقریباً مناسب در این ژانر بود که با استقبال خوب مخاطب مواجه شد. البته این روزها سریالی با عنوان «تمام‌رخ» را هم در این گونه روی آنتن داریم که چندان کار دلچسبی نیست. حال باید منتظر بمانیم تا کیفیت «شهباز» را ببینیم.

تهیه‌کنندگی سریال را امیرحسین آشتیانی‌پور بر عهده دارد. این کار از دو شبکه روی سیما می‌رود. ابتدا شبکه یک ساعت 22:15 سپس ساعت 23 سریال روی آنتن شبکه پنج می‌رود. این مجموعه محصول شبکه پنج سیماست.

این فیلم با رویکردی جدید سعی دارد تخلفاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد را محور قرار دهد. «شهباز» روایت زندگی دختری به نام نجوا؛ دانشجوی نخبه در حوزه برنامه‌نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق‌العاده خود ارتباطات گسترده‌ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد.

مینا خدیوی نگارش فیلمنامه این کار را بر عهده دارد. آرش مجیدی، علی‌رضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و...  نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلمبرداری «شهباز» از بهمن سال گذشته شروع و اوایل آذر به اتمام رسیده است. این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای زیادی برخوردار است. همچنین حبیب خزائی‌فر ساخت موسیقی متن آن را برعهده دارد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر صدابرداری: روح الله جعفربگلو، مدیربرنامه ریزی: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: جلال امیری مرند، تدوین: رضا کردبچه، آهنگساز: حبیب خزائی‌فر، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: کامیار شفیع‌پور، صداگذار: عرفان ابراهیمی، دستیار یک کارگردان: بهنام جعفرپور، عکاس: پیام نصیری خرم.

انتهای پیام
captcha