دستاوردهای نظام در اردوهای راهیان‌نور تبیین شود
کد خبر: 4117884
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

دستاوردهای نظام در اردوهای راهیان‌نور تبیین شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: اردوهای راهیان‌نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و آشنا کردن نسل کنونی با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دستاوردهای نظام در اردوهای راهیان‌نور تبیین شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منوچهر مودبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 8 بهمن در نشست هم‌اندیشی قرارگاه شهید علم‌الهدی راهیان‌نور که در سالن جلسات سپاه میاندوآب برگزار شد، گفت: اردوهای زیارتی راهیان‌نور یک فرصت ارزشمند برای تبیین دستاوردها، اقدامات و موفقیت‌های نظام در 43 سال گذشته است، بنابراین باید از آن حداکثر استفاده را بکنیم.

وی ادامه داد: هر کشوری بافت فرهنگی خاص خود را دارد، به‌طوری‌که کشور ما با فرهنگ دفاع مقدس شناخته می‌شود، بنایراین باید این تفکر به نسل جوان و دانش‌آموزان انتقال یابد، تا آنها هم با این سبک زندگی آشنا شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: جوانان باید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند و اردوی راهیان‌نور بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است، که ارزش‌های انقلاب در بین جوانان و نوجوانان ناشناخته بماند، گفت: باید در مقابل این توطئه دشمن هوشیار بوده و برای مقابله با این تهدید، جهاد تبیین در اولویت قرار گیرد.

مودبی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند با راه‌های گوناگون جوانان ما را منحرف کنند، تصریح کرد: دشمن به جنگ فرهنگی و شناختی دست زده، به‌طوری‌که با تمام توان خود در تلاش است، تفکرات جوانان ما را مدیریت کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار کرد: دشمن از ایران قوی در هراس بوده و در اغتشاشات اخیر این را به وضوح نشان داده است و می‌خواهد مانع پیشرفت کشورمان شود.

انتهای پیام
captcha