اعلام فراخوان «جایزه نوآوری طاها» در زنجان
کد خبر: 4118082
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

اعلام فراخوان «جایزه نوآوری طاها» در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: «جایزه نوآوری طاها» برای اولین بار در سطح کشور از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود که فراخوان آن در سطح استان اطلاع‌رسانی شده است.

اعلام فراخوان «جایزه نوآوری طاها» در زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: «جایزه نوآوری طاها» برای اولین بار در سطح کشور از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان «جایزه نوآوری طاها» در زنجان خبر داد و افزود: فعالان قرآنی تا ۱۵ بهمن‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این جایزه اقدام کنند. اطلاع‌رسانی به مراکز و فعالان قرآنی در استان زنجان از طریق کانال اختصاصی اداره امور قرآنی در پیام‌رسان ایتا و از طریق ارسال نامه به مراکز قرآنی در استان صورت گرفته و لینک ثبت‌نام نیز ارسال شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: در این طرح از فعالان قرآنی که ایده‌های جدید و نوآورانه برای ارتقای آموزش قرآن دارند، دعوت شده است تا ایده‌ها و محصولات برتر قرآنی در یک فرایند رقابتی مورد ارزیابی قرار گرفته و از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم طرح‌های برتر مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: فعالان قرآنی، مجموعه‌ها و مؤسسات مردمی اغلب از فضای نوآوری دور بوده و این جایزه تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی معنوی و رقابتی سالم، ضمن آموزش و مشاوره‌های لازم، زمینه کشف و شناسایی ایده‌ها، طرح‌ها، خدمات و محصولات نوآورانه قرآنی را فراهم آورد.

حسنی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت telavat.ir در این رویداد قرآنی ثبت‌نام کنند، یادآور شد: فصل اول «جایزه نوآوری طا‌ها» اختصاص به موضوع نوآوری در حوزه آموزش‌های قرآنی دارد و بناست از ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات نوآورانه آموزشی قرآنی حمایت صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha