آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی در فارس
کد خبر: 4118103
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی در فارس

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از آغاز ثبت‌نام اولین دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام اولین دوره آموزشی تربیت مجریان مسابقات و محافل قرآنی در این استان خبر داد و گفت: این دوره به صورت سراسری در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از روز شنبه، 8 بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، 25 بهمن‌ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح کیفی مجریان مسابقات و محافل قرآنی و با همکاری ادارات اوقاف برگزار می‌شود.

جلالی با تصریح اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام صرفاً از طریق وبگاه http://reg.stdqrn.ir اقدام کنند، گفت: ثبت‌نام اوليه و بارگذاری مدارک به معنای پذيرفته شدن در دوره نبوده و جهت پذيرش در دوره احراز شرايط ثبت نام و کسب حد نصاب لازم است که این موارد در آیین‌نامه آن ابلاغ شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان یادآور شد: این دوره ویژه علاقه‌مندان به اجرای برنامه‌های قرآنی اجرا می‌شود که از همین‌جا از عموم علاقه‌مندان این حوزه جهت حضور در این حوزه آموزشی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha