همه باید در زمینه جهاد تبیین تلاش کنند
کد خبر: 4118196
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

همه باید در زمینه جهاد تبیین تلاش کنند

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه باید در زمینه جهاد تبیین به سهم خود تلاش کنند، تا این مهم جامه عمل بپوشد.

همه باید در زمینه جهاد تبیین تلاش کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 بهمن در نشست تبیینی و بصیرتی فرماندهان و مدیران بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه ماکو برگزار شد، گفت: جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه یک رسالت همگانی به شمار می‌رود، پس در این زمینه هرکس در هر موقعیت اجتماعی، صنفی و ... که قرار دارد، باید به سهم خود تلاش کند، تا این مهم جامه عمل بپوشد.

وی با بیان اینکه، برای دفاع از جریان حق اعم از نظام، اسلام و انقلاب به جهاد نیاز داریم، ادامه داد: جهاد  در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، دفاعی، فرهنگی و سیاسی نمود پیدا می کند؛ در عرصه جنگ نرم و عرصه‌ای که با اراده ، اعتماد و امید مردم سر و کار داریم، مبارزه شکل پیچیده‌تری پیدا می‌کند و دفاع و مواجهه باید در قالب جدید و تاثیرگذاری اتفاق بیفتد.

رحیمی با بیان اینکه، اگر می‌خواهیم از انقلاب اسلامی یعنی از جریان حق دفاع کنیم ، لازم است از ناحیه جبهه فکری و اندیشه‌ای وارد عمل شویم، یعنی باید در زمینه جهاد تبیین گام برداریم، گفت: جهاد تبیین خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و مستکبران بوده و تبیین یکی از جنبه‌های مهم و موثر جهاد به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همه تهدیدهای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و  نظامی را بی‌اثر کرده است، ادامه داد:

پاسداری از اسلام و ولایت مهم‌ترین خصیصه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی  با بیان اینکه ما مسئولان باید راه شهدا را ادامه دهیم، تا بتوانیم در به مقصد رساندن انقلاب اسلامی که اتصال به انقلاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، سهمی داشته باشیم،  

رحیمی در پایان با تاکید بر اینکه خداوند پیروزی را در استقامت قرار داده است نه در تسلیم، خاطرنشان کرد: در مسیر پر پیچ و خم قطار انقلاب، بعضی‌ها نتوانستند استقامت کرده و همراهی کنند، لذا از قطار انقلاب پیاده شدند و صد در صد ضرر کردند؛ اما آنچه باعث خرسندی و امیدواری است؛ بصیر بودن مردم ولایت‌مدار است که نمی‌گذارد قطار انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خارج شده و نظام اسلامی دچار انحراف شود.

انتهای پیام
captcha