جهاد تبیین مانع تحریف تاریخ‌ انقلاب می‌شود
کد خبر: 4118199
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

جهاد تبیین مانع تحریف تاریخ‌ انقلاب می‌شود

امام‌جمعه میاندوآب گفت: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی موضوع حائز اهمیتی است، چراکه مانع تحریف تاریخ انقلاب می‌شود.

جهاد تبیین مانع تحریف تاریخ‌ انقلاب می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌‌جمعه میاندوآب، امروز 9 بهمن در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میاندوآب که با محوریت برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار شد، گفت: برای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی خون‌های زیاد ریخته شده، بنابراین لازم است، درراستای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب گام برداشته شود.

وی بر لزوم تلاش برای ایستادگی مقابل تحریف دشمنان نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: بازگویی دستاوردها و موفقیت‌ها در همه برهه‌ها یک ضرورت جدی است، که نباید از آن غفلت ورزید.

امام‌جمعه میاندوآب بر گرامیداشت باشکوه مراسم‌های ایام الله دهه مبارک فجر با حضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود: دهه فجر به‌معنای‌واقعی‌کلمه پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت محسوب می‌شود، پس باید به صورت ویژه گرامی داشته شود، که در این ارتباط هم‌افزایی آحاد مردم و مسئولان با یکدیگر ضروری است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن اشاره به اینکه بر کسی پوشیده نیست، دشمنان به دنبال تحریف، کتمان و انکار واقعیت‌های انقلاب اسلامی بوده و تمام تلاش خود را دراین‌راستا به کار بسته‌اند، گفت: مطالعه کتب تاریخی از منابع موثق در برهه کنونی بسیار مهم است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه دو راه بیشتر وجود ندارد، که آن هم تسلیم یا مقاومت است، گفت: ما راه مقاومت را انتخاب کرده‌ایم، بنابراین مقاومت هزینه دارد، اما باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم، هزینه مقاومت به طور قطع کمتر از سازش و تسلیم است.

انتهای پیام
captcha