رئیس جدید حج و زیارت استان یزد معرفی شد
کد خبر: 4118217
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

رئیس جدید حج و زیارت استان یزد معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، علی اشرف به عنوان رئیس جدید حج و زیارت استان معرفی شد.

تودیع و معارفه رئیس حج و زیارت استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، در مراسمی با حضور علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد رئیس جدید حج و زیارت استان معرفی شد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم، با بیان اینکه خدمت در حج و زیارت توفیق الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود گفت: وظیفه شما در این مجموعه بزرگ و خطیر بوده و به تعبیر بنده شما عزیزان یک وظیفه شیرین و لذت بخش را بر عهده دارید.

عزیزی افزود: ما همیشه با نگاه حسرت باری به شما عزیزان غبطه خوردیم چرا که شما در مسیری خدمت می‌کنید که مستقیم به خدا و ائمه اطهار  وصل است.

وی در ادامه حج و زیارت را یکی از دستگاه‌های تعظیم‌کننده شعائر دینی برشمرد و بیان کرد: شعائر برای زنده نگه داشتن دین خدا و انقلاب اسلامی همچنین پیشبرد اهداف انقلاب تعیین شده و در واقع شعائر راهبردی است که امامین انقلاب برای ما ترسیم کرد و خدمت در حج و زیارت و تکریم این فریضه الهی، تکریم شعائر است.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور باشکوه مردم در استقبال از ریاست جمهوری اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگی که مردم فهیم، بصیر و انقلابی استان اخیراً رقم زدند، حضور چشمگیر مردم یزد و مردم منطقه محروم خاتم در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور بود که در حقیقت این حضور در راستای زنده نگه داشتن شعائر بود.

عزیزی تصریح کرد: این حضور بار دیگر دشمنان خارجی و داخلی ما را مأیوس کرد و آنچه در چند ماه قبل رشته بودند، پنبه نمود تا صدای واقعی ملت در حمایت نظام، گوش بیگانگان و رسانه‌های سر سپرده را کر کند و این صدای رسا را به گوش جهانیان برساند.

وی تأکید کرد: این مردم با این حضور آنهم در سرمای منفی 7 درجه نشان داد این مردم پای انقلاب ایستادند و برای حفظ شعائر لحظه ای کوتاه نخواهند آمد.

معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه در حوزه فضای برگزاری برنامه‌های آموزشی با کمبودی مواجه نیستیم گفت: باید در شرایط فعلی از ظرفیت‌ها و فضاهای موجود استفاه کنیم و اعتبارات را به جای ساخت و ساز در جهت تقویت برنامه‌ها و اجرای برنامه‌های خلاق محور در حوزه حج و زیارت هزینه کنید.

یادآور می‌شود در این مراسم که بدون دعوت و حضور رسانه‌ها انجام شد، علی اصغر شریفی زارچی تکریم و علی اشرف به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha