برگزاری 23 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در جهاد دانشگاهی اردبیل
کد خبر: 4118368
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

برگزاری 23 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در جهاد دانشگاهی اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی با گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی و پیشرفت، تحقق اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، دهم بهمن‌ماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در اردبیل اظهار کرد: این ایام به عنوان دهه پاسداشت و یادبود خاطرات انقلاب اسلامی و حیات ملت ایران، یکی از حساس‌ترین مقاطع نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب‌های دنیا در نیمه دوم قرن بیستم اظهار کرد: انقلاب ما با رهبری بی‌بدیل امام(ره) و خواست و حمایت مردم در فضای مادی و دو قطبی آن روز با تکیه بر ارزش‌های معنوی و دینی به پیروزی رسید.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای چهل و چهارمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی برای نسل حاضر عنوان و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شور، نشاط، اعتماد و امید را در جامعه افزایش خواهد داد.

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه کشور ایران با ماهیت دینی، استکبارستیزی و مردمی بودن، در مقابل انواع توطئه‌های فرهنگی، نظامی و سیاسی استوار است، ادامه داد: در دهه مبارک فجر باید اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم چرا که دشمنان برای از بین بردن وحدت ملت تلاش می‌کنند.

وی دهه فجر را محصول اعتقادات ملت نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی محوری‌ترین هدف گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر است.

اوچی‌اردبیلی از برگزاری 26 ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهاددانشگاهی استان خبر داد و تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب، در ایام الله دهه فجر، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی خود را با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد کرد و در اجرای برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت از تمام ظرفیت‌های خود و دانشجویان استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان ایفا کند، خاطر نشان کرد: تجديد بيعت با شهدا، مسابقات فرهنگی، ديدار با خانواده شهيد، نشست های دانشجویی، جشن انقلاب، بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) برگزاری مراسم زیارت عاشورا، پخش سرودهای انقلابی و مسابقه دارت ویژه دانشجویان و اعضا را از مهمترین برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha