همایش جهاد تبیین با حضور علمای شیعه و سنی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4118722
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

همایش جهاد تبیین با حضور علمای شیعه و سنی در کرمانشاه برگزار می‌شود

همایش بزرگ جهاد تبیین با حضور ۲۵۰ نفر از علمای شیعه و سنی در ایام دهه فجر با هدف تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن منتظری مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حسن منتظری، مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز ۱۱ بهمن در نشستی خبری به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همایش بزرگ جهاد تبیین با حضور ۲۵۰ نفر از علمای اهل سنت و تشیع در روز ۱۸ بهمن در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف همایش تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان است چرا که بیان خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باعث دلگرمی دوستان و دلسردی دشمنان از توطئه و تلاش برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال در کرمانشاه، گفت: برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده و محور تمام آن‌ها بحث جهاد تبیین و مساجد اهل سنت محل برگزاری اغلب این برنامه‌ها است.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: در پنج مسجد اهل سنت شهر کرمانشاه و مساجد اهل سنت شهرستان‌های روانسر، جوانرود و پاوه، ثلاث باباجانی و سرپل‌ذهاب جشن‌های دهه فجر برگزار می‌شود و دیدار با خانواده شهدا، حضور علمای شاخص اهل سنت در رسانه‌ها با هدف جهاد تبیین، اعزام سخنران به نماز‌های جمعه اهل سنت، حضور چهره‌های شاخص اهل سنت در رسانه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه طلاب مدارس دینی اهل سنت، برگزاری نشست بصیرتی بانوان فرهیخته در سرپل‌ذهاب و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

وی به فعالیت ۵۲۲ مسجد اهل سنت در کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: این تعداد پیش از انقلاب اسلامی در شهر کرمانشاه کمتر از ۹۶ مورد بوده است.

حجت‌الاسلام منتظری در پایان با اشاره به فعالیت ۲۰ مدرسه دینی اهل سنت در استان کرمانشاه، افزود: این مدارس در شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر، جوانرود، باینگان و ریجاب فعال هستند.

انتهای پیام
captcha