12 اردوگاه و کمپ برای اسکان زلزله زدگان در خوی آماده است
کد خبر: 4118783
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

12 اردوگاه و کمپ برای اسکان زلزله زدگان در خوی آماده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۱۲ اردوگاه و کمپ برای اسکان و استقرار زلزله زدگان در خوی آماده است، بنابراین از مردم دعوت می کنیم، چنانچه مشکل اسکان دارند، به این مکان ها مراجعه کنند، همچنین در سلماس امکانات برای اسکان اضطراری تدارک دیده شده است.

12 اردوگاه و کمپ برای اسکان زلزله زدگان در خوی آماده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 11 بهمن در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده خوی، اظهار کرد: یک اکیپ سیار از بیمارستان عارفیان ارومیه به منطقه اعزام شده، که همه امکانات موردنیاز اعم از اتاق عمل، ارتوپدی، مغز و اعصاب و ... در منطقه مستقر است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: روز گذشته ۳ هزار بخاری برقی دریافت و بارگیری شده است، که امروز در بین مردم توزیع می شود، همچنین از امروز توزیع نان خشک شروع می شود، دو اکیپ نانوایی سیار در منطقه توسط ستاد پشتیبانی شمال غرب فعال شده است، تا به صورت شبانه‌روزی نان پخت و توزیع کند، این اکیپ‌های سیار توسط مرکز پشتیبانی شمال‌غرب راه‌اندازی شده است، همچنین هیئت‌های مذهبی به ویژه هیئت مذهبی حسینیه ثارالله ارومیه آشپزخانه سیار راه‌اندازی کرده‌اند.

وی گفت: یک هزار تخته پتو امروز دریافت شده و توزیع می‌شود، روز گذشته ۲ هزار چادر توسط گروه جهادی تهیه و توزیع شد، همچنین ۳۰۰ چادر توسط کارکنان سپاه خوی توزیع شد.

شهسواری گفت: ۶۰ گروه جهادی از سلماس و خوی به منطقه اعزام شده‌اند، همچنین ۸ کمپرسی، ۲ لودر و یک بیل مکانیکی در منطقه است.

وی گفت: از دیروز ۴ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی در منطقه توزیع می‌شد، از امروز هم روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز پشتیبانی شمال غرب قرارگاه حمزه توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان‌ اینکه گروه فنی و مهندسی در منطقه فعال است، ادامه داد: از همان لحظه نخست، ۶۰ گروه جهادی در خوی مستقر شده است، کارهای آواربرداری، خدمات‌رسانی، باز کردن مسیرهای مسدود را انجام می‌دهند، تا راه‌ها برای خدمات‌رسانی باز شده و ارزیابی‌ها انجام شود.

انتهای پیام
captcha