بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ضروری است
کد خبر: 4119170
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
استاندار سیستان و بلوچستان:

بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ضروری است

محمد کرمی ضمن تأکید بر بهره‌گیری از قرآن و آموزه‌های دینی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اظهار کرد: رفتار و عمل معلمان به عنوان یک الگوی مهم در تربیت دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار است.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته، 12 بهمن ماه در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در کانون تربیتی و فرهنگی شهید مسلم کیخا در زاهدان برگزار شد، گفت: نقش جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار بود و پس از انقلاب نیز تلاش کردند با نگاه عالمانه و تحول‌انگیز این انقلاب را توسعه دهند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: آموزش و پرورش در توسعه جوامع و همینطور نسل آینده کشور نقش بسزا و مؤثری ایفا می‌کند و نسل آینده کشور و انقلاب، از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد به همین دلیل در فرایند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید با دقت برنامه‌ریزی و عمل شود.
 
وی ضمن تأکید بر بهره‌گیری از قرآن و آموزه‌های دینی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تصریح کرد: رفتار و عمل معلمان به عنوان یک الگوی مهم در تربیت دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد و جنگ سخت و نرم که کماکان جنگ ترکیبی است نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است، گفت: انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید مدنظر مدیران قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha