دیدار جمعی از مداحان و شاعران آیینی با امام جمعه یزد‌+ عکس
کد خبر: 4119926
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

دیدار جمعی از مداحان و شاعران آیینی با امام جمعه یزد‌+ عکس

جمعی از مداحان و شاعران آیینی یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

دیدار جمعی از مداحان و شاعران آیینی با امام جمعه یزد‌به گزارش ایکنا از یزد، جمعی از مداحان و شاعران آیینی یزد، امروز، 16 بهمن ماه و به مناسبت ایام الله دهه فجر با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

وی در این دیدار با اشاره به جملاتی از نهج‌البلاغه گفت: حضرت علی(ع) در تمامی ابعاد زندگی خود همراه نبوت بوده که این افتخار بزرگی است زیرا همه آرامش خود را برای آرامش پیامبر و دین خدا گذاشت.

ناصری عنوان کرد: سیر حرکتی زندگی حضرت علی(ع) که در خانه کعبه زاده شد، در خانه پیامبر رشد کرد و در خانه خدا شهید شد، قابل تأمل است اما متأسفانه در این سیر غفلت شده و سیره زندگانی حضرت، آنگونه که باید معرفی نشده است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه عده‌ای این همه فضیلت را نادیده گرفته‌اند، افزود: اگر حضرت علی(ع) در جنگ‌های پیامبر نبود و آن شجاعت‌ها را از خود نشان نمی‌داد، معلوم نبود چه بر سر اسلام می‌آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: امیرالمومنین (ع) در جنگ‌ها و تمام سختی‌ها یک لحظه از ولایت و پیامبر جدا نشد، خیلی‌ها از پیرامون پیامبر پراکنده شدند اما علی(ع) حتی لحظه‌ای عقب ننشست.

وی عنوان کرد: امیدواریم در این دوران که دوران انقلاب و دوران حاکمیت الله و زمان پیاده شدن اسلام واقعی است، در کنار اسلام و انقلاب بمانیم و پایدار و استوار به این مسیر ادامه دهیم. همه باید مراقبت کنیم که در صراط مستقیم حرکت کنیم و در این مسیر، لغزش نداشته باشیم.

یادآور می‌شود در این مراسم که سید محمدرضا مدرسی، فرماندار یزد نیز حضور داشت، مداحان و شاعران آیینی به شعرخوانی در زمینه فضائل و مناقب حضرت علی(ع) و دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام
captcha