هدف شبکه‌های دشمنان مسموم کردن فضای جامعه است
کد خبر: 4120073
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

هدف شبکه‌های دشمنان مسموم کردن فضای جامعه است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هدف فضای مجازی و شبکه‌های دروغین دشمنان مسموم کردن فضای جامعه است تا ایمان و اعتقاد مسلمانان از بین برود.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۶ بهمن‌ماه، در یادواره شهدای بخش قصابه با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بخش قصابه شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: یادواره‌های شهدا به عنوان پیام‌رسان آرمان و اهداف شهدای والامقام هستند و باید در این زمینه برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به این که عملیات والفجر 8 به عنوان یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس است، افزود: رشادت‌های بسیاری از آن عملیات به جا مانده و شهدای بسیاری تقدیم کشورمان شده است که باید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نسبت به بزرگداشت شهدا تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: عملیات والفجر 8 جزو عملیات مهم دوران دفاع مقدس است که به دلیل رشادت‌های رزمندگان بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به اینکه جنگ نرم بسیار پیچیده است دشمن تمام توان و هزینه خود را برای گسترش این جنگ گذاشته است.

محمدی‌اصل بیان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه و امام و رهبری با توجه به وصایای امام بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت بوده و در این زمینه ولایت به عنوان ستون خیمه اسلام و عامل اتحاد و یکپارچگی در بین ملت‌های مسلمان مد نظر است و در این زمینه دشمنان با هر روشی در فتنه‌های اخیر سعی کردند تا به اهداف شوم خود برسند که بصیرت مردم انقلاب اسلامی نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: هدف فضای مجازی و شبکه‌های دروغین دشمنان مسموم کردن فضای جامعه است تا ایمان و اعتقاد مسلمانان به عنوان برنامه دشمنان اسلام از بین برود و به همین دلیل است که دشمنان به دنبال مقابله با ترویج اسلام در سراسر دنیا هستند.

محمدی‌اصل تصریح کرد: ضربه به انقلاب اسلامی تلاش اصلی دشمنان بوده و تروریست نامیدن سپاه در حقیقت یک بهانه است و بی‌شک این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد و ایران اسلامی با تمام قوا برای دفاع از ملت‌های اسلامی و قرآن مقاومت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha