دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین برکات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4120252
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین برکات انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برکات عظیم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است و باید جهاد تبیین در دهه فجر محور برنامه‌ها و فعالیت‌های باشد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در مراسم چهلم شهید گمنام تدفین شده در محله نجف آباد شهر حمیدیا یزد که در مسجد جامع این محله برگزار شد، با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت:  دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برکات عظیم انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف است و بر همین اساس باید جهاد تبیین در دهه فجر محور برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان و نخبگان و دلسوزان قرار گیرد.

وی افزود: بیان خدمات و برکات مختلف نظام اسلامی در ۴۳ سال گذشته به مردم و به ویژه نسل جوان  امید و اعتماد را در آنان تقویت کرده و اهداف دشمنان را به شکست و نا امیدی تبدیل خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: به رغم همه تحریم‌ها به فضل الهی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته خدمات مختلفی در کشور صورت گرفته که باید دلسوزان نسبت به انعکاس و تبیین آن به نوجوانان و جوانان اقدام کنند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: برگزاری یادواره شهیدان و زنده نگه داشتن یاد آنان اهمیت زیادی دارد و ضروری است فرهنگ ایثار و مقاومت شایسته، روز به روز در جامعه و بین آحاد مردم به خصوص جوانان گسترش یابد.

معاون استاندار یزد بر حضور نسل جوان در برنامه‌های مختلف و مناسبت‌ها تأکید کرد و گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای فریب جوانان ما به کار گرفته و ما باید با فراهم آوردن زمینه‌های  حضور جوانان در چنین مراسماتی نقشه‌های آنان را ناکام بگذاریم.

عزیزی ادامه داد: اگر نسل جوان در مسیر شهیدان و فرهنگ والای آنان قرار گیرد کشور اسلامی مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون می‌ماند و باید این هدف مهم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یک رسالت مهم ملی، دینی و انقلابی برشمرد و گفت: باید برای تحقق این موضوع بیش از قبل مسئولان اجرایی نخبگان و فرهنگیان تلاش کنند.

عزیزی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به مقامات شهدا بیان کرد: شهدا دارای مقامات مختلفی هستند که مقام سعادت و رستگاری، ایثار و از جان گذشتگی و مقام مشتری خدا شدن تعدادی از این مقامات است.

انتهای پیام
captcha