نشست قرارگاه راهیان نور دانشگاهیان استان یزد برگزار شد
کد خبر: 4120548
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

نشست قرارگاه راهیان نور دانشگاهیان استان یزد برگزار شد

نشست قرارگاه راهیان نور دانشگاهیان استان یزد با عنوان «شهید علم‌الهدی» با حضور مسئولان این قرارگاه برگزار شد و تصمیمات لازم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ویژه برنامه اتخاذ شد.

عباس کلانتری، رئیس دانشگاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست قرارگاه راهیان نور دانشگاهیان استان یزد با عنوان «شهید علم‌الهدی» با حضور مسئولان این قرارگاه برگزار شد و تصمیمات لازم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ویژه برنامه اتخاذ شد.

عباس کلانتری، رئیس دانشگاه یزد در این جلسه بیان کرد: بهره‌برداری از معنویت زمان جنگ بهترین راه مقابله با دسیسه‌های شوم دشمنان است. هنوز هم در برهه‌های مختلف برکات دفاع مقدس به کمک ما می‌آید.

وی با اشاره به حوادث اخیر تأکید کرد: امروز دشمن به انحای مختلف سعی در نابودی جمهوری اسلامی دارد لکن دست عنایت الهی نمی‌گذارد این اتفاق بیفتد. ما نیز نباید بیکار بنشینیم. امروز دشمن به دنبال مسخ جوانان با فرهنگ غلط غربی است فلذا وظیفه ما برای مقابله با این فرهنگ بسیار سنگین است.

کلانتری بیان کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است. ما نباید اجازه دهیم این فریضه در شعار باقی بماند بلکه با اهتمام به برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت که جز بهترین مصداق‌های این جهاد در محیط دانشگاهی است، تمام تلاش خود را در این جهت به کار بندیم.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم همکاری تمام تشکل‌های دانشجویی در این رویداد عنوان کرد: اگر تمامی تشکل‌ها و اساتید برای رونق اردوهای راهیان نور پا به عرصه بگذارند، می‌توانیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه باشیم.

وی در پایان اعلام کرد: دانشگاه یزد آمادگی اعزام تمامی دانشجویان ثبت نامی را دارد و تمام تلاش خود را به این موضوع معطوف خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha