مجاهدت‌های خاموش روحانیون، شایسته تقدیر است
کد خبر: 4121692
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

مجاهدت‌های خاموش روحانیون، شایسته تقدیر است

امام جمعه یزد گفت: روحانیون همیشه در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف تلاش می‌کنند و لذا مجاهدت‌های خاموش و بدون تبلیغات روحانیون بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمتبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، در شورای سیاستگذاری جشنواره گفتمان خدمت در یزد گفت: در شرایط کنونی که دشمنان از انقلاب اسلامی سیلی خورده‌اند، به دنبال ایجاد فتنه، تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف در جامعه هستند، افزایش بصیرت و انجام اقدامات مؤثر نیاز امروز جامعه است.

وی ادامه داد: امروز باید نهادهای انقلابی و در رأس آنها روحانیت بسیار تلاش کرده و نتیجه اقدامات و عملکرد خود را به جامعه به بهترین شکل ارائه کنند.

ناصری تصریح کرد: روحانیون در شرایط سخت کرونا و شرایط دیگر مانند سیل زلزله و غیره همیشه در کنار مردم بودند و برای حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به آنها تلاش می‌کردند؛ مجاهدت‌های خاموش و بدون تبلیغات روحانیون و اقدامات بانوان و آقایان بسیجی بسیار ارزشمند و شایسته تجلیل و تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تشکیل کمیته امداد امام(ره) نشأت گرفته از قلب رئوف و پاک امام راحل است افزود: کمیته امداد ثمره و میوه عشق امام خمینی (ره)به مردم و محرومان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاجری، مسئول سیاست‌گذاری جشنواره گفتمان خدمت، هرمز مشاور مدیرکل کمیته امداد در امور روحانیون، شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، فرهادی مدیر توسعه شبکه‌های مردمی کمیته امداد کشور، سلمانی معاون مشارکت کمیته امداد استان یزد و دیگر مسئولان نیز در این دیدار حضور داشتند.

یادآور می‌شود جشنواره «گفتمان خدمت» در استان یزد از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه در قالب نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha