مراسم گرامیداشت شهید بادرام در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4123401
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

مراسم گرامیداشت شهید بادرام در یزد برگزار می‌شود

استاندار یزد با اشاره به شناسایی پیکر شهید علیرضا بادرام پس از ۳۴ سال گمنامی، مردم استان را به حضور در مراسم گرامیداشت یاد این شهید معزز دعوت کرد.

مراسم گرامیداشت شهید بادرامبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در پی شناسایی پیکر مطهر شهید والامقام، علیرضا بادرام پیامی صادر و مردم استان را به حضور در مراسم گرامیداشت یاد این شهید معزز دعوت کرد.

وی در این پیام آورده است:

«خبر مسرت‌بخش شناسایی پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام، علاوه بر خانواده معزز آن سروبلند کرامت و آزادی، مردم مؤمن و شهید پرور استان یزد را شادمان کرد و به چشم انتظاری پدر و مادری صبور پایان بخشید.

اینجانب ضمن عرض تبریک به خانواده این شهید معظم و ساییدن پیشانی شکر بر آستان دوست، از مردم استان دعوت می‌کنم تا با حضور در مراسم گرامیداشت یاد آن سالک الی الله، که ساعت ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰ روز پنجشنبه چهارم اسفندماه در محل مسجد فاطمه الزهرا واقع در محله کوچه بیوک برگزار می‌شود، بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان گلگون کفن عهد و پیمان ببندند.»

یادآور می‌شود شهید علیرضا بادرام در دهم شهریور سال ۱۳۵۱ متولد و چهارم اردیبهشت سال ۶۷ از تیپ الغدیر یزد به جبهه اعزام و پس از حدود یک سال و یک ماه در تاریخ چهارم خرداد ۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از ۳۴ سال گمنامی در عملیات اخیر نیرو‌های تفحص شناسایی و به معراج شهدا منتقل شد و در روز جمعه، 28 بهمن ماه پس از اقامه نماز جمعه قم با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهر از مصلای قدس تا چهارراه شهدا، تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) خاکسپاری شد.

انتهای پیام
captcha