همایش «زنان منتظر و تمدن‌ساز مهدوی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4125204
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

همایش «زنان منتظر و تمدن‌ساز مهدوی» در یزد برگزار می‌شود

نخستین همایش «زنان منتظر و تمدن‌ساز مهدوی» با شعار زن، عفاف و حجاب به همت واحد بانوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد برگزار می‌شود.

همایش زنان منتظر و تمدن‌ساز مهدوی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نخستین همایش «زنان منتظر و تمدن‌ساز مهدوی» با شعار زن، عفاف و حجاب به همت واحد بانوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد و همکاری آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار می‌شود.

«خانواده منتظر و نسل آینده»، «خانواده و تعلیم و تربیت مهدوی»، «زن منتظر و تمدن‌ساز»، «جوان منتظر، نسل آینده‌ساز» از محورهای این همایش اعلام شده است که با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن شریعتی از اساتید حوزه تخصصی مهدویت همراه خواهد بود.

شعرخوانی مهدوی توسط عالیه مهرابی از شعرای ممتاز استان یزد از دیگر برنامه‌های این همایش که از ساعت 15 امروز، دهم اسفندماه در محل آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار می‌شود، است.

این همایش به مناسبت دهه مهدویت و با هدف تجدید بیعت زنان با امام زمان(عج) برگزار خواهد شد و از تمامی بانوان برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

یادآور می‌شود از 5 الی 15 ماه شعبان به نام دهه مهدویت نامگذاری شده که ۳۲ برنامه شاخص برای این مناسبت برنامه‌ریزی شده و در طول این ایام اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha