دیدار نوروزی استاندار یزد با مفسر قرآن ایثارگر
کد خبر: 4130064
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

دیدار نوروزی استاندار یزد با مفسر قرآن ایثارگر

استاندار یزد به مناسبت بهار قرآن و تقارن آن با بهار طبیعت با استاد محمدرضا شایق از مفسران قرآن کریم و آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار نوروزی استاندار یزد با مفسر قرآن ایثارگربه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت بهار قرآن و تقارن آن با بهار طبیعت با استاد محمدرضا شایق از مفسران قرآن کریم و آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار یزد در این دیدار گفت: ماه رمضان و تقارن آن با بهار طبیعت فرصت بسیار مناسبی برای انس و الفت با کلام وحی و معارف آسمانی است و گسترش معارف الهی و ترویج انس و الفت با کلام وحی در جامعه بسیار ضروری است.

وی با تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت از تلاش‌های این مفسر کلام وحی در استان یزد قدردانی کرد و ادامه داد: باید روز به روز در جامعه و بین اقشار مختلف و نسل جوان شاهد برنامه‌های قرآنی باشیم.

فاطمی همچنین به اهمیت تجلیل از فعالان قرآنی و دینی در سطح استان اشاره و آن را یک رسالت مهم توسط همگان ذکر کرد که باید روز به روز تقویت شود.

در این دیدار که به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت برگزار شد استاد شایق به اهمیت موضوع گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان با همراهی بخش‌های مختلف تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha