فعالیت کافه‌‌ای با رنگ و بوی شهید و شهادت در یزد
کد خبر: 4130472
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

فعالیت کافه‌‌ای با رنگ و بوی شهید و شهادت در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برپایی کافه شهدا در دو نقطه شهر یزد خبر داد که با اجرای ویژه برنامه‌هایی به ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان می‌پردازند.

کافه شهداحجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برپایی 20 نوروزگاه به مناسبت ایام نوروز در سطح شهر گفت: در این نوروزگاه‌ها برنامه‌های متنوعی ویژه مهمانان و مسافران نوروزی و همچنین شهروندان اجرایی می‌شود.

وی؛ برگزاری سرودهای پاتوقی و نمایشی، پخش کلیپ، شب‌های رمضان، تئاتر خیمه شب‌بازی، اجرای ویدیومپینگ، جشن ویژه کودکان و نوجوانان و .... را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.

صداقت افزود: در کنار این برنامه‌ها دو کافه شهدا در میدان امیرچقماق و مسجد چهل محراب با رنگ و بوی شهید و شهادت برپا شده که به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در این کافه‌ها که مزین به تصاویر شهداست، ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از میهمانان پس از افطار پذیرایی می‌شود، مشاوره‌های دینی داده می‌شود و برای کودکان و نوجوانان نیز بازی‌ها و سرگرمی‌هایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha