برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد اعلام شد
کد خبر: 4132644
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد اعلام شد

رئیس حوزه هنری استان یزد با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 الی 27 فروردین، برنامه‌های این هفته در این استان را اعلام کرد.

حسام سالکی رئیس حوزه هنری استان یزدحسام سالکی، رئیس حوزه هنری استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده که در طول هفته در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با حضور جمعی از هنرمندان استان، اکران ویژه مستند «پولیتزر» خون‌نامه 28 شهید نوجوان و جوان یزدی یعنی شهید علی پرنیان و همرزمانش در واقعه محرم 62 شمسی جبهه کردستان در روز چهارشنبه، 23 فروردین در محل حوزه هنری استان از جمله این برنامه‌هاست.

سالکی افزود: در این هفته دیدارهایی نیز خواهیم داشت که دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و مهران فاطمی استاندار یزد از جمله این برنامه‌هاست و در دیدار با استاندار چهره هنرمند برتر سال نیز معرفی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان یزد، رونمایی از کتاب «مرد شماره یک» به قلم محمد بلوچی نویسنده یزدی و با موضوع ایثار و مجاهدت‌های شهید اکبر آقابابایی فرمانده تیپ الغدیر را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته ذکر کرد و گفت: نویسنده در این اثر با تحقیق و مطالعه دقیق اسناد و مدارک و مصاحبه با نزدیکان و همرزمان شهید، خاطرات دوران فرماندهی شهید در تیپ پیروز ۱۸ الغدیر در دفاع مقدس را به رشته تحریر در آورده و یک اثر ادبی ارزشمند، جذاب، تاریخی و نظامی را پیش روی مخاطب قرار داده است.

انتهای پیام
captcha