معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی در یزد + فیلم
کد خبر: 4134689
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی در یزد + فیلم

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و در مراسمی با حضور استاندار یزد، مصطفی ملاحسینی اردکانی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

مصطفی ملاحسینی اردکانی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و در نشست صمیمی مهران فاطمی استاندار یزد با جمعی از هنرمندان استان، مصطفی ملاحسینی اردکانی، کارگردان مستند پولیتزر به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان یزد در سال ۱۴۰۱ معرفی و از وی تجلیل شد.

حسام سالکی، رئیس حوزه هنری استان یزد در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شد گفت: این برنامه‌ها در طول هفته در سطح استان در حال برگزاری است.

سالکی افزود: یکی از این برنامه‌ها دیدار با مسئولان استان است که در مرکز دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به این مناسبت انجام شد و همچنین جمعی از هنرمندان با مهران فاطمی استاندار یزد نیز دیدار کردند که به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این قشر پرداختند و در پایان این مراسم چهره سال هنر انقلاب اسلامی نیز معرفی شد.

وی؛ غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با حضور جمعی از هنرمندان استان، اکران ویژه مستند «پولیتزر» خون‌نامه ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی، رونمایی از کتاب «مرد شماره یک» به قلم محمد بلوچی نویسنده یزدی و با موضوع ایثار و مجاهدت‌های شهید اکبر آقابابایی فرمانده تیپ الغدیر را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته ذکر کرد.

یادآور می‌شود در این نشست که شامگاه یکشنبه و با حضور احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزون بر 14 نفر از هنرمندان درخواست‌های خود را مطرح و از طرف مهران فاطمی استاندار یزد پاسخ داده شد.
انتهای پیام
captcha