دوره «آموزش نوین قرآن» در میبد برگزار می‌شود
کد خبر: 4134746
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

دوره «آموزش نوین قرآن» در میبد برگزار می‌شود

دوره آموزش نوین قرآن با عنوان «بُشری» ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم در گروه آقایان به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می‌شود.

دوره بشریبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزش نوین قرآن کریم در قالب طرح «بُشری» ویژه دانش‌آموزان پسر مقاطع مختلف تحصیلی و به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می‌شود. همچنین حضور دانشجویان و عموم مردم در گروه آقایان در این دوره بلامانع اعلام شده است.

فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)، آموزش به روش آکادمیک، ارائه‌ محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و  آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از اهداف طرح آموزش نوین قرآن کریم «بُشری» است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این طرح که با حضور مربیان دارای مجوز مربیگری قرآن از مجمع قاریان و‌ حافظان، جامعه فرهنگی قرآنی عصر، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سازمان دارالقرآن کریم کشور و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود، می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 09379252964 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha