استاندار یزد با خانواده شهید «منتظرقائم» دیدار کرد
کد خبر: 4136401
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

استاندار یزد با خانواده شهید «منتظرقائم» دیدار کرد

استاندار یزد به مناسبت سالروز وقوع حادثه طبس در منزل شهید والامقام محمد منتظرقائم حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار استاندار یزد با خانواده شهید منتظر قائمبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت پنجم اردیبهشت‌، سالروز وقوع حادثه طبس در منزل شهید والامقام محمد منتظرقائم حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار واقعه طبس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید منتظر قائم، اولین شهید مبارزه مستقیم با آمریکاست که در این واقعه، مظلومانه به شهادت رسید.

استاندار یزد با بیان اینکه پنجم اردیبهشت‌ در تقویم کشورمان روز بزرگی است، اظهار کرد: این دیدار در راستای ادای احترام به ساحت مقدس شهید منتظر قائم و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام است.

فاطمی با بیان اینکه یکی از وظایف و مأموریت‌های فرهنگی ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست گفت: باید در فرصت‌های مختلف به خود و نسل جوان مفاهیم، ارزش‌ها و استکبارستیزی را یادآوری کنیم.

یادآور می‌شود مراسم یادواره سردار شهید «محمد منتظرقائم» و گرامیداشت واقعه صحرای طبس و شکست خفت بار نیروهای نظامی آمریکایی از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha