مرحله استانی مسابقات «قرآن دانش‌آموزی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4138939
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

مرحله استانی مسابقات «قرآن دانش‌آموزی» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

مسابقات قرآنسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزان گفت: بنا به تصمیم شورای قرآن، عترت و نماز و با هدف کیفیت‌بخشی و ارتقای سطح مسابقات، مرحله استانی این دوره از مسابقات به صورت دو مرحله‌ای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا مرحله اول مسابقات در برخی رشته‌ها به صورت آنلاین و برخط و در برخی رشته‌ها با ارسال آثار همراه بود، بعد از پایش آثار توسط اساتید و داوران قرآنی نفرات برگزیده به مرحله نهایی مسابقات استانی راه پیدا کردند. 

غفاریان با اشاره به راه‌یابی 1600 نفر از دانش‌آموزان برتر شهرستان، مناطق و نواحی به مرحله اول استانی بیان کرد: پس از داوری این مرحله 400 دانش‌آموز اعم از دختر و پسر به مرحله حضوری و نهایی مسابقات استانی معرفی و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله نهایی مسابقات استانی به صورت حضوری در روزهای شنبه، 23 اردیبهشت ویژه دختران و دوشنبه، 25 اردیبهشت ویژه پسران در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان برگزار خواهد شد و نفرات برتر این مرحله پایان مسابقات در همان روز در مراسمی تجلیل و برگزیدگان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha